reklama

Povedz mi Ahoj

Včera mi povedala Cheri, moja supervisorka, že odchádza. Toto bol jej posledný deň. Pracovala som pre ňu len nejaký mesiac a pol, ale taaaak veľmi som si ju obľúbila, zlatá baba. Vraj ju videli s priateľom, ktorý pracuje v rovnakej firme a supervisor nemôže mať vzťah s nikým tam zamestnaným. O tom som vedela už predtým, pretože Cheri mi poctivo prezrádzala asi všetko, čo sa týkalo jej osobného života...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Začervenali sa mi oči... Vždy revem pri lúčeniach. Ja neviem, prečo som taká citlivka, sama si to vyčítam. Na letisku by som si mojho budúceho manžela určite nemohla nájsť, tam je najčastejšie miesto, kde mam purpurové líca a opuchnuté oči. To je miesto, kde vždy len ticho mávam... na rozlúčku.

Dnes som dopísala tretí final exam. Odišla som medzi prvými, učiteľke som poďakovala, pekne slušne, ako ma to doma učili, a ostatným som povedala šepkajúce Bye. Asi väčšinu už neuvidím. Stretávali sme sa štyri mesiace, spoločne gúľali očami a spoločne sa chechtali nad všetkým možným... viem, nič osobného, nič natelo, ale aj tak... ani som sa im poriadne nepozdravila. Po tretí raz mi to pri zatváraní dverí tak napadlo...

A pamätáte tú babku Lešundákovú? Vždy mala opreté ruky na parapetnej doske a sledovala, kto prechádza okolo. A ja, vždy som jej zakývala, usmiala sa a zrýchlila s blbým pocitom, že určite má teraz oči prilepené na mojom chrbte. Alebo dedko Pix, ktorému som musela kričať do ucha aj obyčajné Dobrý deň, nedajbože nejakú dlhšiu vetu. Z jedného dňa na druhý som ich nevidela... Odišli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zaujímalo by ma, koľko ľudí som spoznala. Koľkým ľuďom som sa ráno zdravila a koľkým som poznala mená. Koľkých som na zoznámenie podala ruku, koľkých som objala. Koľko mien som už zabudla. Koľko sekundových lások som mala... A už si na ne ani nespomínam. Ako veľa vecí ma už nebolí. Ako veľa rozlúčok bolelo len pri vravení Tak ahoj... toho definitívneho. 

Cherino číslo na malom, vykrčenom papieriku som si uložila k všetkým ostatným vizitkám, obtrhaným papierikom a bielym servítkam. Možno raz ti zavolám... tak ako som sľúbila... 

Babke, dedkovi a všetkým, ktorých som nestihla objať. U ktorých som posledné Ahoj akosi zmeškala.

lenka

Lenka Wildnerová

Lenka Wildnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

o mne viem vsetko. priebezne sa o tom ubezpecujem na google.com.Lenka WildnerovaCreate Your Badge Zoznam autorových rubrík:  10 h lietadlompríbeh 1/6.4mldKaždý deňTakmerúvahyZašité peryNiekoľko fotiek

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu