reklama

Zle dni a vrabce

Dnes rano som stretla drozda. Tak si tam lezal mrtvy akokeby sa nic nestalo. Akokeby listky magnolii nelezali na chodniku davno nie biele. Akokeby vzduch nebol vlhky a slnko sa nepredieralo cez tmavomodre oblaky. Len tak, akokeby som dnes neostavala sama.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Mal bledoorandzovy zobak a cierne perie. A tak si lezal. Ze vsetci ludia si myslia, ze oni maju tie najvacsie problemy. A maju, lebo tie ich trapia najviac. Ale prave teraz mam najvacsie problemy ja. A on si len lezi mrtvy na chodniku.

Takto na jar som pochovavala holych vrabcov, ktori vypadli z hniezd. Nechtami som im vykopala pltky hrob. A potom. Chcela som ich najst. Ale oni uz odisli. Do neba.

Zo zlych dni sa nesklada zivot. Na zle dni sa zabuda.

Lenka Wildnerová

Lenka Wildnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

o mne viem vsetko. priebezne sa o tom ubezpecujem na google.com.Lenka WildnerovaCreate Your Badge Zoznam autorových rubrík:  10 h lietadlompríbeh 1/6.4mldKaždý deňTakmerúvahyZašité peryNiekoľko fotiek

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu